Veelgestelde vragen
Contact
Heb je een vraag over openingstijden, adressen, ideeën en klachten? Wellicht vind je hieronder het antwoord. Niet gevonden wat je zocht? Neem gerust contact met ons op.
Openingstijden
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Wij hebben algemene voorwaarden voor het lidmaatschap opgesteld. Deze vind je hier »
Waar vind ik jullie vestigingen?
Kijk voor een overzicht van de adressen van onze vestigingen op deze pagina.
Wat houdt self service uren in?
Tijdens de Self service uren is er geen medewerker van Theek 5 aanwezig in de bibliotheek. Je kunt tijdens deze uren wel gebruik maken van de diensten van Theek 5 zoals de boeken en materialen lenen of verlengen via de selfservice balie, leestafel, printen, scannen of kopiëren etc.
Wat is het verschil tussen vestigingen en inleverpunten?
Vestigingen
Vestigingen hebben een grote collectie materialen. Je kunt er boeken lenen, activiteiten bezoeken en cursussen volgen. Doorgaans is er een medewerker of vrijwilliger om vragen te beantwoorden. Tijdens de self service uren kun je boeken lenen via de automaat. De exacte tijden daarvan staan aangegeven op de detailpagina van elke vestiging.
Inleverpunten
De inleverpunten zijn vaak gevestigd in een andere instelling, bijvoorbeeld een school of zorginstelling. Je kunt er boeken inleveren. Je kunt geen bibliotheekpas ophalen of een bibliotheekabonnement nemen in een inleverpunt. Ga daarvoor naar de dichtstbijzijnde vestiging.
Wat zijn de openingstijden van de bibliotheek?
Kijk voor een overzicht van de openingstijden van onze vestigingen op deze pagina.
Adressen
Waar vind ik jullie vestigingen?
Kijk voor een overzicht van de adressen van onze vestigingen op deze pagina.
Wat is het adres van het hoofdkantoor van Theek 5?
Torenstraat 8
4901 EJ Oosterhout
Ideeën en klachten
Ik heb een idee. Met wie kan ik contact opnemen?
Wij horen het graag wanneer je opmerkingen, ideeën of suggesties hebt over onze dienstverlening of organisatie. Deze helpen ons om onze service te verbeteren. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@theek5.nl of (085) 744 10 52.
Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?
Wij stellen het op prijs om van onze gebruikers te horen wat er goed gaat, maar ook wat er niet goed gaat in de bibliotheek. Met een klacht over of kritiek op onze dienstverlening kun je altijd terecht bij één van onze medewerkers. Zij handelen de klacht zo snel mogelijk en op de juiste wijze af.
Vraagt jouw klacht om een uitgebreidere afhandeling? Vul dan ons klachtenformulier in.
Je ontvangt van ons een bericht over de behandeling van de klacht. Omdat de klacht eerst wordt doorgezet naar de desbetreffende afdeling of contactpersoon, vragen we je begrip voor een reactietijd van meerdere dagen.
Geen antwoord op je vraag gevonden?
Neem dan contact op met onze klantenservice via info@theek5.nl of (085) 744 10 52. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 12.00 tot 17.00 uur.
Vermeld in een e-mail in elk geval je naam, onderwerp en als je lid bent jouw lidmaatschapsnummer.
Terug naar de klantenservicepagina