De overheid vraagt steeds vaker aan je om zaken te regelen via het internet. Bijvoorbeeld: 

  • Je huurtoeslag aanvragen
  • Regelen van zorg
  • Werk zoeken
  • DigiD regelen
  • Doorgeven van je verhuizing
  • Verlengen of aanvragen van je rijbewijs
  • Donorregistratie
  • Afspraak voor coronavaccinatie

Maar nog niet iedereen weet hoe je deze dingen moet regelen op je telefoon, computer of tablet. Als je hier vragen over hebt, kun je naar het Informatiepunt Digitalge Overheid in de bibliotheek komen. Een medewerker kan je dan informatie geven en verder helpen. Wij kunnen ook een afspraak voor je maken met een organisatie die je verder helpt. Deze hulp is gratis en voor iedereen. Ook als je geen lid bent van de bibliotheek.

Wij werken sanmen met de volgende lokale organisaties: gemeente Geertuidenberg, Trema, SWOG, Vluchtelingenwerk, Surplus, MEE Plus en Makker.

Informatiepunt Digitale Overheid

Heb je een vraag over de digitale overheid? Kom naar de bibliotheek! We helpen je graag.